prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA

Dautović, Stjepan
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod

Cite this document

Dautović, S. (2017). ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:153:628341

Dautović, Stjepan. "ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:153:628341

Dautović, Stjepan. "ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:153:628341

Dautović, S. (2017). 'ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:153:628341

Dautović S. ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA [Master's thesis]. Slavonski Brod: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod; 2017 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:153:628341

S. Dautović, "ANALIZA DJELOVANJA POTRESA NA TLAČNE DIJELOVE KONSTRUKCIJE VODOCIJEVNOG PARNOG KOTLA", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Mechanical Engineering Faculty in Slavonski Brod, Slavonski Brod, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:153:628341

Islandora Bookmark - Please login to use this feature